Tehomittari on kampipohjainen, mikä tarkoittaa, että se mittaa tehoa kampiakselin sisällä itse akselilla, mutta se mitataan vasemmalta puolelta.
Tehomittarissa on pitkä pariston kesto, mutta pariston vaihtaminen on helppoa, sillä se käyttää AAA-paristoja.
Kampiakseli on SRAMin uuden DUB-standardin mukainen ja kampiakselit ovat alumiinia.
Suora asennus.
Ei Boostia.
DUB.
Tehomittari on kampipohjainen, mikä tarkoittaa, että se mittaa tehoa kampiakselin sisällä itse akselilla, mutta se mitataan vasemmalta puolelta.
Tehomittarissa on pitkä pariston kesto, mutta pariston vaihtaminen on helppoa, sillä se käyttää AAA-paristoja.
Kampiakseli on SRAMin uuden DUB-standardin mukainen ja kampiakselit ovat alumiinia.
Suora asennus.
Ei Boostia.
DUB.
SRAM Rival DUB kampiakselin varsi 165 mm M. Quarq Watt-mittari
* Ilmainen toimitus yli 80,00 €