BLACK FRIDAY PRESALE - Säästä jopa 70%. Katso kaikki tarjoukset tästä

Tilaukseni

Kun olet tehnyt tilauksen, voit kirjautua käyttäjätilillesi ja näet tilauksesi yhteenvedon kohdassa 'Omat sivut'. 'Omat sivut' -osiosta löydät sivun 'Omat tilaukset', ja täällä näet kaikki tilauksesi jaoteltuna aktiivisiin tilauksiin ja aiempiin tilauksiin. Aktiiviset tilaukset ovat niitä, jotka eivät ole vielä lähteneet varastoltamme. Aiemmat tilaukset ovat niitä, jotka on jo lähetetty varastoltamme. Alla voit lukea lisää siitä, miten pääset käyttäjätiliisi ja 'Omat sivut'. 

  

Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätiliä, löydät tarvittavat tiedot lähettämistämme sähköposteista. 

  

Käyttäjätili 

  

Tilatessasi meiltä voit luoda käyttäjätilin samanaikaisesti. 

  

Tällä tavoin voimme kerätä kaikki tietosi, aikaisemmat tilauksesi, eniten ostetut tuotteesi ja paljon muuta. Jos luot käyttäjätilin, on ostaminen helpompaa seuraavalla kerralla kun teet ostoksia. Suosittelemme, että luot käyttäjätilin saadaksesi parhaan ostokokemuksen. 

  

Sinulla on kaksi tapaa luoda käyttäjätili: 

  

  • Luo käyttäjätili ennen ostoa: 

Napsauta 'Kirjaudu sisään' verkkokaupan oikeassa yläkulmassa. Sen jälkeen valitse 'Luo käyttäjätili'. Seuraa sitten ohjeita käyttäjätilin luomiseksi. Jos sinulla on jo käyttäjätili, voit myös suoraan kirjautua sisään tai pyytää uutta salasanaa, jos olet unohtanut sen. 

  

  • Luo käyttäjätili kassalla: 

Tehdessäsi tilauksen verkkokaupassamme voit luoda käyttäjätilin kassalla. Käyttäjätili luodaan sen jälkeen, kun olet suorittanut tilauksesi loppuun. Näet heti tilauksesi tilan. 

  

Käyttäjätilin luominen antaa sinulle helpomman ja kattavamman pääsyn tietoihisi, aiempiin tilauksiisi jne. Jos päätät olla luomatta käyttäjää, voit luonnollisesti silti seurata tilauksiasi niistä lähetettävien sähköpostien avulla. 

  

Toimitus 

  

Valitsemastasi toimitustavasta riippuen, tilauksesi toimitusajat voivat vaihdella kunkin kuljetusyhtiön mukaan. Jos haluat tietää lisää eri toimitustyypeistä, voit lukea lisää täältä

  

Lisäksi voit nähdä tilauksesi tilan, mukaan lukien seurantatiedot, kirjautumalla käyttäjätilillesi tai lukemalla säännöllisesti lähettämämme sähköpostit. 

  

Tilauksen tila - Seuraa tilaustasi 

Voit seurata tilaustasi reaaliajassa ja nähdä, miten pitkällä olemme 'Omat tilaukset' -osiossa. Voit nähdä, milloin pakkaamme tilauksen ja milloin se on lähetetty. Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, voit seurata pakettia, kunnes vastaanotat sen tai se on noudettavissa noutopisteeltä. Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, saat sähköpostitse seurantanumeron. Tämä on toinen vaihtoehto seurata pakettiasi sen toimitukseen asti. 

  

Tilauksen muuttaminen 

Jos haluat tehdä muutoksen tilaukseesi, voit tehdä sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit muuttaa tilaustasi siihen asti, kunnes aloitamme sen pakkaamisen. Huomaa, että aloitamme usein tilauksen pakkaamisen pian sen jälkeen, kun tilaus on tehty. 

  

Tilauksen peruuttaminen  

Niin kauan kuin tilaustasi ei ole lähetetty varastostamme, sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi. Peruuttaaksesi tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista. 

1
Olen unohtanut salasanani. Mitä minun tulee tehdä?
Jos olet unohtanut salasanasi, napsauta sivun oikeasta yläkulmasta 'Kirjaudu sisään' ja sitten 'Unohditko salasanasi'. Anna sähköpostiosoitteesi, niin saat uuden salasanan sähköpostiisi.
2
Miten saan käyttäjätilin?
Käyttäjätili voidaan luoda kahdella eri tavalla: Luo käyttäjätili ennen ostoa: Napsauta 'Kirjaudu sisään' verkkokaupan oikeasta yläkulmasta. Sen jälkeen valitse 'Luo käyttäjätili'. Seuraa sitten ohjeita käyttäjätilin luomiseksi. Jos sinulla on jo käyttäjätili, voit kirjautua suoraan sisään tai saada uuden salasanan, jos olet unohtanut sen. Luo käyttäjä kassalla: Kun teet tilauksen verkkokaupassamme, voit luoda käyttäjätilin kassalla. Käyttäjätili luodaan sen jälkeen, kun olet suorittanut tilauksesi loppuun. Näet heti juuri tekemäsi tilauksen tilan kohdassa 'Omat sivut'.
3
Miten löydän edellisen tilauksen?
Kirjaudu sisään kohdasta 'Omat sivut' sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Täällä näet kaikki aiemmat tilauksesi kohdassa 'Omat tilaukset'. Kohdasta 'Aktiiviset tilaukset' löydät tilaukset, joita ei ole vielä lähetetty, ja kohdasta 'Edelliset tilaukset' löydät tilauksesi, jotka on lähetetty varastostamme. Täältä voit myös saada laskun uudelleen lähetettynä.
4
Voinko muuttaa tilaustani?
Sinulla on mahdollisuus muuttaa tilaustasi siihen asti, kunnes aloitamme tilauksen pakkaamisen. Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen. Aloitamme tilauksen pakkaamisen yleensä hyvin pian, jos kaikki tuotteet ovat varastossa. Varastomme on avoinna myös viikonloppuisin.
5
Miten voin peruuttaa tilaukseni?
Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi siihen asti, kunnes se on lähetetty varastostamme. Pakkaamme tilauksesi usein hyvin pian, joten peruuttaminen saatta olla myöhäistä, jos odotat liian pitkään. Teemme tietenkin kaikkemme auttaaksemme sinua.
6
Voinko seurata tilaustani?
Voit seurata tilaustasi koko ajan omilla sivuillasi. 'Omat tilaukset' -kohdassa voit napsauttaa tilausta, jota haluat seurata. Jos sinulla ei ole käyttäjätiliä, saat meiltä säännöllisesti sähköpostiviestejä, joiden avulla voit myös seurata tilaustasi, kunnes se on toimitettu. Jos haluat luoda käyttäjätilin ja nähdä tilauksen tilan, voit tehdä sen napsauttamalla sivun yläreunasta 'Kirjaudu sisään' ja valitsemalla sitten 'Luo käyttäjätili'.
7
Kuinka pitkällä tilaukseni on?
Voit kirjautua sisään kohdasta 'Omat sivut'. Täällä näet tilauksesi tilan reaaliajassa kohdassa 'Omat tilaukset'.
8
Voinko tehdä tilaukseeni lisäyksen?
Jos olet unohtanut jotain, voit lisätä tilaukseesi täydennyksen kassalla, kunnes pakkaaminen varastossa alkaa. Näin säästät toimituskuluissa, ja me varmistamme automaattisesti, että molemmat tilaukset lähetetään yhdessä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset apua.
9
Tilaukseni ei ole saapunut. Mitä minun pitäisi tehdä?
Jos huomaat, että toimituskumppanimme ei ole toimittanut pakettia sinulle, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.
10
Pakettini on vahingoittunut tai paketista puuttuu tavaroita. Mitä minun pitäisi tehdä?
Jos toimituksessa on virhe tai vika, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta voimme löytää ratkaisun. Lähetä meille sähköpostia, jossa on tiedot ja kuva lähetyksestä. Tutkimme asian mahdollisimman pian.