BLACK FRIDAY PRESALE - Säästä jopa 70%. Katso kaikki tarjoukset tästä

Reklamaatiot

Kun teet ostoksia osoitteessa Bikable.fi, sinulla on 24 kuukauden oikeus reklamaation tekemiseen myyntisopimuksen nojalla. Tämä tarkoittaa, että jos tuotteessa on vika, voit joko saada tuotteen korjattua, vaihdettua, rahat takaisin tai hinnan alennuksen - tilanteesta riippuen. 

 

Edellytyksenä on, että valitus on perusteltu ja vika ei ole syntynyt normaalista kulumisesta, tuotteen väärinkäytöstä tai muusta vahinkoa aiheuttavasta toiminnasta. 

Jos tuote on vaurioitunut jo vastaanottaessasi sen, sinulla on 14 päivää aikaa ottaa meihin yhteyttä. 

  

Kuinka voit reklamoida.

  1. Lähetä meille sähköposti osoitteeseen [email protected] ja liitä mukaan tilausnumerosi sekä kuvaus ongelmasta. 

  1. Liitä mukaan kuva ongelmasta. 

  1. Odota vastaustamme reklamaatioosi. 

  1. Kun ja jos olemme sopineet tuotteen lähettämisestä, lähetä tuote takaisin meille. Lähetämme sinulle maksuttoman palautustarran sähköpostitse, jota voit käyttää paketin lähettämiseen. 

  1. Muista, että tuote on aina lähetettävä asianmukaisessa pakkauksessa. 

  1. Saat kuitin paketin lähettämisestä, kun jätät sen kuljetettavaksi. 

  

Oikeus reklamaatioon

Jos haluat tehdä reklamaation ostoksestasi, ota meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai puhelimella numeroon +358 4549 09 123

Jos emme pysty löytämään ratkaisua, voit tehdä valituksen Tanskan kilpailu- ja kuluttajaviranomaisen valitusten ratkaisukeskukseen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Voit tehdä valituksen Valituskeskukseen osoitteessa www.forbrug.dk. 

 

Voit käyttää myös EU-komission verkkovälitteistä valitusportaalia valituksen tekemiseen. Tämä on erityisen relevanttia, jos olet kuluttaja toisessa EU-maassa. Valituksen voi tehdä täällä: http://ec.europa.eu/odr. Kun teet valituksen, sinun on ilmoitettava sähköpostiosoitteemme [email protected]

 

Kysymyksiä ja vastauksia

1
Kuinka pitkään voin reklamoida tuotteesta?
Bikablelta saat 24 kuukauden takuun. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tuotteesi joko korjattua, vaihdettua tai hyvitettyä, tai saat tuotteesta hinnanalennuksen, tilanteesta riippuen.
2
Minne voin tehdä reklamaation?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kerro viestissä tilausnumerosi, selitys ongelmasta ja mieluiten kuvia tai videokuvaa ongelmasta. Katso lisää reklamaatioista ylempänä tällä sivulla.
3
Miten palautan reklamoidun tuotteen
Kun reklamaatiosi on hyväksytty tai tuote on lähetettävä lisätarkastusta varten, saat meiltä sähköpostitse palautusetiketin.
4
Mihin voin valittaa ostoksestani?
Jos et ole tyytyväinen tuotteeseesi tai tilaukseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin löydämme varmasti ratkaisun ongelmaan.
5
Tilaukseni on vahingoittunut kuljetuksen aikana - mitä minun pitäisi tehdä?
Jos vastaanotat tuotteen, joka on vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian sähköpostitse. Lähetä tilaustunnus, kuvaus ja kuva vahingosta. Sinulla on 14 päivää aikaa ottaa meihin yhteyttä.