Grand Prix -rengas on tunnustettu yhdeksi maailman parhaista yleiskäyttöisistä kilpapyöränrenkaista
Continental on nyt tuonut markkinoille uuden 5000S TR Tubeless -version, jota myös suurimmat kuljettajat käyttävät suurimmilla lavoilla
Grandprix 5000 -rengasta on parannettu ja kehitetty:
- 20 % nopeampi
- 28 % vahvempi (parempi puhkeamissuoja)
- 50 grammaa kevyempi
Ja nämä parannukset ovat jo osoittaneet arvonsa olemalla voittajapyörässä Belgian MM-kilpailuissa ja johtaneet Colbrellin voittoon myös legendaarisessa Pariisi-Roubaixissa
Continental on saavuttanut nämä parannukset ajattelemalla tubeless-renkaan uudelleen
GP5000 s -renkaassa on aivan uusi 2-osainen rakenne, joka ei ainoastaan anna renkaalle pienempää painoa ja parempaa vierintävastusta, vaan myös helpottaa renkaan kiinnittämistä pyörään
Tämä johtuu myös siitä, että rengas on tehty hookless-yhteensopivaksi ja sitä voidaan käyttää sekä tavallisille taittorenkaille että Tubeless-renkaille tehdyillä vanteilla
Uusi rakenne tarkoittaa myös muutoksia renkaan maksimipaineeseen:
Rengaskoko: | 700x25c | 700x28c | 700x30/32c | 650x30/32c |
Max paine koukussa olevilla vanteilla | 7.5 Bar / 109 PSI | 6.5 Bar / 94 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI |
Maksimipaine "koukuissa" seuraa | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI |
Max sisempi vanteen leveys | 21c | 25c | 25c | 25c |
Rengas on kooltaan 700 x 32c (32-622) ja siinä on käytetty nopeaa BlackChili-seosta, joka yhdessä Vectran Breaker -materiaalin kanssa tekee siitä loistavan all-round kilparenkaan
Paino:
700x25c - 250g
700x28c - 280g
700x30c - 300g
700x32c - 320g
Grand Prix -rengas on tunnustettu yhdeksi maailman parhaista yleiskäyttöisistä kilpapyöränrenkaista
Continental on nyt tuonut markkinoille uuden 5000S TR Tubeless -version, jota myös suurimmat kuljettajat käyttävät suurimmilla lavoilla
Grandprix 5000 -rengasta on parannettu ja kehitetty:
- 20 % nopeampi
- 28 % vahvempi (parempi puhkeamissuoja)
- 50 grammaa kevyempi
Ja nämä parannukset ovat jo osoittaneet arvonsa olemalla voittajapyörässä Belgian MM-kilpailuissa ja johtaneet Colbrellin voittoon myös legendaarisessa Pariisi-Roubaixissa
Continental on saavuttanut nämä parannukset ajattelemalla tubeless-renkaan uudelleen
GP5000 s -renkaassa on aivan uusi 2-osainen rakenne, joka ei ainoastaan anna renkaalle pienempää painoa ja parempaa vierintävastusta, vaan myös helpottaa renkaan kiinnittämistä pyörään
Tämä johtuu myös siitä, että rengas on tehty hookless-yhteensopivaksi ja sitä voidaan käyttää sekä tavallisille taittorenkaille että Tubeless-renkaille tehdyillä vanteilla
Uusi rakenne tarkoittaa myös muutoksia renkaan maksimipaineeseen:
Rengaskoko: | 700x25c | 700x28c | 700x30/32c | 650x30/32c |
Max paine koukussa olevilla vanteilla | 7.5 Bar / 109 PSI | 6.5 Bar / 94 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI |
Maksimipaine "koukuissa" seuraa | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI | 5.0 Bar / 73 PSI |
Max sisempi vanteen leveys | 21c | 25c | 25c | 25c |
Rengas on kooltaan 700 x 32c (32-622) ja siinä on käytetty nopeaa BlackChili-seosta, joka yhdessä Vectran Breaker -materiaalin kanssa tekee siitä loistavan all-round kilparenkaan
Paino:
700x25c - 250g
700x28c - 280g
700x30c - 300g
700x32c - 320g
Continental Grand Prix 5000 S TR -taittorengas 700 x 32cm
* Ilmainen toimitus yli 80,00 €