Kahva on valmistettu mustasta saarni puusta ja siinä on hihna, joka sopii kahvan päälle kuljetuksen ajaksi.
Pumpun sisällä on Silca-nahkatiiviste, joka on testattu vuosikymmenien ajan kestämään erittäin pitkään.
Nahka on 3mm paksu ja 10mm korkea, jolloin tiiviste kestää paljon kauemmin kuin kumitiiviste.
Pumpun pää on Silcan HIRO-pumpun pää, joka on taideteos itsessään.
Se on valmistettu metallista ja siinä on pitkä kahva, jonka avulla pumpunpää on helppo tiivistää venttiiliin.
Se toimii niinkin lyhyiden kuin 10mm ja pidempien venttiilien kanssa.
Lisäksi sitä voidaan säätää, jos se ei joko sulkeudu tiiviisti venttiiliin tai sitä ei voi asentaa.
Tämä onnistuu helposti yksinkertaisesti kääntämällä pumppupään kärkeä hieman ja kokeilemalla uudelleen, kunnes se sulkeutuu tiiviisti.
Tämä pumppupää sopii vain kilpa-ajoventtiileihin. Jos haluat käyttää sitä autoventtiileihin, ruuvaa pumpunpää irti, jolloin esiin tulee kierteinen pumpunpää autoventtiileille.
Nokkelan kahvan ansiosta tämä pumppupää voidaan myös helposti asentaa levypyörien sisällä oleviin venttiileihin pienen reiän kautta.
Letku on ylhäältä kiinnitettävä ja erityisen pitkä, joten voit helposti pumpata pyöriä sekä työtelineessä että asennettuna pyörätelineeseen auton takaosaan.
Painemittari on digitaalinen ja se on asennettu pumpun yläosaan, jotta se on helppo lukea. Se helpottaa myös yksiköiden, bar ja psi, välillä vaihtamista.
Siinä on myös taustavalo ja mahdollisuus asettaa hälytys, kun tietty paine saavutetaan.
Näyttö kytkeytyy päälle, kun aloitat pumppaamisen, ja sammuu jonkin aikaa pumppaamisen lopettamisen jälkeen.
Painemittarin tarkkuus on 1 %:n tarkkuudella todellisesta paineesta. Se käyttää 2 x CR2032 paristoa, jotka sisältyvät toimitukseen.
Painemittarin sivulla on magneettinen telakka pumppupäälle.
Tämä pumppu voi pumpata jopa 15 bariin eli 220 psi:iin asti.
Kahva on valmistettu mustasta saarni puusta ja siinä on hihna, joka sopii kahvan päälle kuljetuksen ajaksi.
Pumpun sisällä on Silca-nahkatiiviste, joka on testattu vuosikymmenien ajan kestämään erittäin pitkään.
Nahka on 3mm paksu ja 10mm korkea, jolloin tiiviste kestää paljon kauemmin kuin kumitiiviste.
Pumpun pää on Silcan HIRO-pumpun pää, joka on taideteos itsessään.
Se on valmistettu metallista ja siinä on pitkä kahva, jonka avulla pumpunpää on helppo tiivistää venttiiliin.
Se toimii niinkin lyhyiden kuin 10mm ja pidempien venttiilien kanssa.
Lisäksi sitä voidaan säätää, jos se ei joko sulkeudu tiiviisti venttiiliin tai sitä ei voi asentaa.
Tämä onnistuu helposti yksinkertaisesti kääntämällä pumppupään kärkeä hieman ja kokeilemalla uudelleen, kunnes se sulkeutuu tiiviisti.
Tämä pumppupää sopii vain kilpa-ajoventtiileihin. Jos haluat käyttää sitä autoventtiileihin, ruuvaa pumpunpää irti, jolloin esiin tulee kierteinen pumpunpää autoventtiileille.
Nokkelan kahvan ansiosta tämä pumppupää voidaan myös helposti asentaa levypyörien sisällä oleviin venttiileihin pienen reiän kautta.
Letku on ylhäältä kiinnitettävä ja erityisen pitkä, joten voit helposti pumpata pyöriä sekä työtelineessä että asennettuna pyörätelineeseen auton takaosaan.
Painemittari on digitaalinen ja se on asennettu pumpun yläosaan, jotta se on helppo lukea. Se helpottaa myös yksiköiden, bar ja psi, välillä vaihtamista.
Siinä on myös taustavalo ja mahdollisuus asettaa hälytys, kun tietty paine saavutetaan.
Näyttö kytkeytyy päälle, kun aloitat pumppaamisen, ja sammuu jonkin aikaa pumppaamisen lopettamisen jälkeen.
Painemittarin tarkkuus on 1 %:n tarkkuudella todellisesta paineesta. Se käyttää 2 x CR2032 paristoa, jotka sisältyvät toimitukseen.
Painemittarin sivulla on magneettinen telakka pumppupäälle.
Tämä pumppu voi pumpata jopa 15 bariin eli 220 psi:iin asti.
Silca SuperPista digitaalinen jalkapumppu 15 bar
* Ilmainen toimitus yli 80,00 €